Dupa cum spuneam in alt post, peste 95% din clienti sunt multumiti de colaborarea avuta cu noi, dovada ca activam cu succes de 4 ani pe piata din Romania (si nu numai). Specificul activitatii noastre presupune ca putem livra lucrari in toata tara, fie prin email ori prin curier rapid, astfel ca oricine poate apela la serviciile Comanda Caricaturi, nu doar cei din Cluj-Napoca. Si fiindca nu avem nevoie sa inventam testimoniale sau doar sa ne laudam singuri, iata doar o mica parte din aprecierile primite de clientii din toata tara, de-a lungul timpului, privind munca noastra:
Madalina Iancu – Bucuresti
Doresc sa va multumesc pentru felul profesionist in care ati tratat aceasta comanda. Ati fost peste asteptarile mele (si eu nu sunt o persoana usor de multumit ) la modul placut. Caricatura a fost un succes iar surpriza pe masura atat pentru mine cat si pentru sarbatorit.
Sunt foarte multumita de rezultat si mai ales de felul in care ati reusit sa imi satisfaceti toate cerintele si sugestiile de la cap la coada.Mai rar o astfel de abordare in ziua de azi.
Inca o data felicitari si tineti-o tot asa ca eu am sa va recomand de cate ori o sa am ocazia.
Puteti pune “impresiile” mele pe site dak aveti o astfel de rubrica (eu nu am vazut). Puteti crea o astfel de rubrica pentru ca este foarte utila. Si site-ul este foarte original si inteligibil. Mi-a placut foarte mult.
Andreea Dumitru – Bucuresti
Va multumesc mult de tot,ati facut o treaba grozava, caricatura in forma finala a iesit foarte bine… 🙂
Georgiana Doinita Balaban – Bucuresti
Odette Iacoban – Bucuresti
Va multumesc si eu. In mod sigur vom mai apela la dumneavoastra.
Raducu Popa
Nemet Cristian – Baia Mare
Va multumesc foarte frumos , sunteti niste profesionisti, cu prozima ocazie am sa apelez la serviciile dumneavoastra .Va multumesc inca o data
Francu Ana Maria – Ploiesti
Multumesc pt lucrare, am primit-o astazi. Este ceea ce imi doream. Multumesc inca o data.
O zi buna!
Duta Violeta – Bucuresti



Alina Ioana Cheteg – Targu Mures
Va multumesc din suflet pentru tot! m-ati surprins foarte placut cu cadoul facut. va multumesc inca o data si voi apela la voi cu incredere data viitoare. Si bineinteles va voi recomanda prietenilor. aaa… si va voi da like pe facebook.. dar asta doar dupa ce voi da cadoul sotului:). O zi frumoasa va doresc
Cernoiu Georgiana – Bucuresti
Buna ziua,
Dorim sa va multumim si sa va informam ca prietena noastra si toata lumea care a vazut lucrarea a fost extrem de incantata de talent si v-am recomandat mai departe.
Adriana Candea – Cluj-Napoca
Va multumesc foarte mult. Este foarte reusita! 🙂 Cu adevarat aveti talent!
Irina Ungureanu – Bucuresti
Suuuper simpatica!!! JJ ne place ambilor, si colegilor care s-au strans in jurul meu s-o admire!
Anca Ionescu – Cornu
Va multumesc frumos!

Marius Cristian – Bucuresti
Va multumesc din suflet si o spun iar apreciez talentul si rabdarea !!! Sunteti f tari si o sa va recomand cu cea mai mare placere si sper sa mai colaboram !
O zi cat mai frumoasa
Adrian Hadean – Cluj-Napoca
E exact ce-mi trebuie, multumesc.
Stefania Moga – Bucuresti
Draga Echipa Comanda-Caricaturi.ro,
Oficial, va multumesc pentru suport si pentru intelegere!
Ne declaram pe deplin incantate de rezultat!
Neoficial, va pupam baieti si fete ( daca e cazul ), stim sigur ca exista un Alin 😀
Promit sa revin cu impresiile sarbatoritului :)))
Sa aveti spor la comezi si cat mai multi clienti!!!!
Cristina Carjan – Bucuresti
No comment, super super super, a iesit extraordinar de frumos!
Va multumesc din suflet
Buna ziua!
Din pacate eu nu am cuvinte de lauda. Termenul a fost depasit si caricatura facuta in decembrie pe calc, acum s-a incretit, desi e inramata si sta in sufragerie. As vrea sa revina la forma initiala, dar nu stiu daca se mai poate. As atasa o fotografie, dar nu e posibil.
Lucrarea a fost inramata de catre executant in rama dimensiunea A4. Pentru ca nu mi-a placut culoarea ramei puse de acesta, am schimbat-o si am constatat ca din latimea lucrarii fusese decupat un centimetru ca sa incapa in rama lor care era mai mica de A4 (nu cum mi se spusese: A4).
Dezamagitor.
Cum am precizat si cu alta ocazie, este imposibil sa multumim pe toata lumea, oricat de mult ne-am stradui, iar un exemplu in acest sens era prezentat aici:
http://blog.comanda-caricaturi.ro/?p=15
Cazul dvs este cu totul special, avand in vedere faptul ca desi v-am acordat o reducere la comanda efectuata in valoare de cel putin 10-20 euro, ati fost extrem de nemultumita de faptul ca am estimat gresit costurile de curierat percepute de FanCourier, ceea ce v-a produs un ”prejudiciu” de 2 euro si ceva. Totusi, initial se pare ca nu aceasta a fost problema, avand in vedere mail-ul acesta:
”Buna ziua!
Am primit desenul si va multumesc, e foarte reusit.
Din pacate taxa aceea de ramburs a fost ceva mai mare decat m-ati informat, dar nu-i nimic, la urmatoarea comanda, poate imi faceti o reducere… *:) happy
Sarbatori fericite,
Mariana Cojocaru”
Avand in vedere ca v-am raspuns ca veti primi pe viitor o noua reducere, consideram ca mica noastra scapare cu privire la costurile de curierat (din care oricum nu aveam nimic de castigat) va fi trecuta cu vederea, iar colaborarea cu dvs va continua si pe viitor. Vai cat ne-am putut insela, ce a urmat a fost o serie de mail-uri intempestive din partea dvs, in care ati gasit tot felul de probleme, printre care si cea de mai sus, totul izvorat dintr-o dorinta patologica de a ne demonstra ca aveti dreptate indiferent ce spuneti si de tonul ironic pe care o faceti, ca ati fi meritat in mod implicit reducerea facuta si ca veti avea mereu ultimul cuvant…
Ne permitem sa va citam:
”Sunt convinsa ca exista clienti care platesc si mai mult pentru acelasi tip de lucrari, insa eu n-as fi facut-o”
”Spuneti ca am incheiat o afacere buna… stiu asta, altfel n-o incheiam”
”Si la fel ca dvs., as vrea sa am ultimul cuvant, mai ales ca sunteti foarte ocupati in aceasta perioada a anului…”
”E clar și dovedit: aveți nevoie de un concediu…
Am apelat la o firmă din Cluj, știind că ardelenii sunt calmi și echilibrați…, dar se pare ca am dat peste o excepție.”
”Am prea mult bun simț”
Sunteti genul de om care daca considera ca nu a fost ”periat” suficient de mult, e in stare sa improaste cu noroi si sa inventeze nemultumiri ori sa exagereze anumite probleme, totul pentru a demonstra… ce, mai exact?
V-am recomandat cu caldura daca doriti sa vedeti ce inseamna cu adevarat lipsa de profesionalism, amabilitate si inducere deliberata in eroare a clientilor, incercati la restul “artistilor” de pe piata, variante veti gasi destule, insa mai rar veti gasi pe cineva care sa suporte cu decenta frustrarile personale ale dumneavoastra revarsate intr-un spam interminabil pe mail-ul nostru, ca ”rasplata” pentru acel desen ”foarte reusit” si reducerea acordata, precum si promisiunea de a beneficia de aceasta si pe viitor…